Min lilla värld av pyssel!

tisdag 17 augusti 2010

Födelsedagskort och utmaning.

Clara (som fyllde 2 år för ett par veckor sedan, och fick fjärilstavlan) fick detta födelsedagskort.
Pappren är från en stash jag fich av syrran för snart två år sedan. Alla kanter är chalkade med silverdyna.
Texten har jag skurit ut med min cuttlebug.

Paket Tilda e så söt med sitt lååånga hår, och alla paket.
Hon e så användbar oxå. Till jul, födelsedagar, och tack-kort:)

Stora rosen har jag tillverkat själv med hjälp av en 2" blomstans med 6 kronblad.
Och så har jag sprayat den med glimmermist silver (heter säkert något annat).
Orange ros från WOC, limegröna liljor från Magnolia och rosa små egenhändigt utstansade retroblommor;)


Med detta kort har jag tänkt delta i Wildorchidchallenge utmaning: "one for the girs".

Tack för att ni tittar in!

1 kommentar:

  1. Så nydelig et kort!! Helt enig med at denne Tildaen er annvennelig!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.