Min lilla värld av pyssel!

tisdag 16 februari 2010

Snabbscrappat.




Här är bilder på två små present-påsar jag gjorde i en hast då jag sent i söndags kom på att det var alla hjärtans dag!
Noah, min äldste son som är tre och Melvin som snart fyller 1 har varsin "flickvän" , egentligen en av mina bästa vänners döttrar i samma åldrar:-D
Den ena älskar rosa, och den andra lila.
Jag la i små hårspännen som jag köpt på H&M för ett tag sedan. Tjejerna blev måttligt imponerade, men min kompis brukar gilla grejerna.

Kramizar Ansi

1 kommentar:

  1. Hei hei Ansi.
    Juhu,jeg er din første følger!!
    Kjempeflotte gaveposer du har laga!
    Velkommen til meg en tur;-)
    Gleder meg til å se mere flott fra deg
    Klem fra Helle

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.