Min lilla värld av pyssel!

torsdag 14 juli 2011

Tänker på dig.

Hej alla glada semesterfirare (och alla ni andra!)

Bröllopet i lördags var SKITKUL! Sällan e man på så rolig fest. Det gjorde inte saken sämre att jag för en gångs skull fick gå på bröllop med min allra bästa vän.

Jag har en kollega som tyvärr blivit ordentligt sjuk:O(
Jag var hos henne idag med en liten blomma och detta kort.
Detta papper kommer från en stash jag köpt på Gekå´s. Gillar färgkombinationen PLUS att vissa detaljer är blanka och upphöjda, nästan som embossade.

Lilla fjärilen i dubbel uppsättning med lite chalk på vingarna. Böjde till vingarna lite.

Bokstäverna till den här texten har jag klippt ur ett ark. Vet inte varifrån, men det är väldigt bra storlek.

Blommorna kommer från min nya skatt från Woc. Det stooora paketet ni vet...;O)


Hoppas min kollega mår bättre snart, hon är en underbar människa att umgås med och vara runt.


Fortsatt mysig torsdagskväll.

2 kommentarer:

  1. Kanonsnyggt kort.

    Hoppas att kollegan snart är bra igen

    SvaraRadera
  2. Underbart kort! Ja, man ska inte ta livet för givet. Det har jag verkligen fått erfara de senaste 3 åren. Fint att ha vänner som visar omtanke då.
    Vet du om det är någon scrapmara på g i sommar i göteborgsområdet med omnejd?
    Ha det gott så länge!
    Christel

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.