Min lilla värld av pyssel!

söndag 28 augusti 2011

Äntligen fotat lite.

Tjolahopp allihop!
Nu har jag fotat lite grejer som jag lovat att visa. Idag visar jag bröllopskort nr.1 (av 5 som är kvar) som varit beställda i sommar.

Jag är väldigt nöjd med just detta kort för jag har tagit upp mer än bara 1 färg ur det mönstrade pappret och jag tycker kortet får mer liv. Inte så "platt". Jag tar alltid bara 2 färger att jobba med. Ändring på det from. NU!!

Jag har stämplat hjärtat på mönstrat papper, klippt ut, monterat på vit cs och stämplat texten över hela motivet.

Tre olika band i skiftande nyans och helt olika material och tjocklek.

Jag har använt en blom-die som löv.


Recept:
Papper: ?!?!

stämplar: Hjärta-Magnolia, text-Reprint

Dekorationer: band-egna gömmor, hjärtan-kuttut.no, blommor-Woc

Verktyg: blom-die-Magnolia


Hoppas alla får en bra vecka! Kram







1 kommentar:

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.