Min lilla värld av pyssel!

torsdag 25 februari 2010

Lite å visa!

Hallå!
Äntligen tillbax med lite o visa. Blev inget blogga av igår, då jag prioriterade att scrappa på den tiden... Ni förstår nog?


Jag vill börja med att tacka Hanna för den fina awarden jag fick av henne. jag tror det fanns vissa "uppgifter" ihop med awarden. Får återkomma med det i senare inlägg...


Scrappade en hel del igår. Allt blev inte klart...ska ju torka o så...
Det ljusblå kortet får vänta...
Det blev dock ett pyttelitet "teabag holder card", dom e sååå söta tycker jag!
Det fick bli ganska enkelt eftersom jag valde ett så mönstrat papper. Min svarta stämpeldyna e dessutom slut, så det blev lite "dassigt" i konturerna, men jag är inte den som låter mig hindras!!!

Såhär ser kortet ut inuti:

Jag har ingen aning om vad pappret heter eller var det kommer ifrån. Jag köpte det senast jag var i Magnolia butiken i Borås.
Stämpeln är från Magnolia och heter "Jam Tilda" och är från "a little yummy for your tummy" kollektionen.
Jag har färglagt henne med "Brushables" från ZIG. Jag gillar den starka färgen som blir+ det är praktiskt för mig i ateljén att slippa jobba med vatten. Har inget vatten där...
Bandet är från den lokala sybehörsbutiken och pärlorna är från en inredningsbutik!! De är till för att ha i planteringar mm. Jag älskar att använda saker som egentligen inte är "scrapgrejer"!!
Hörnen har jag rundat av med en stans som jag fick i present av en kompis en gång för flera år sedan, ingen aning var den kommer ifrån. Så är det med många av mina saker, jag samlar på mig, men vet inte var de är ifrån;-)

Jag gjorde ett rosa/lila kort igår också, men när jag hade fotat det kom jag på att jag nog får göra något på baksidan också, för det blev så "sladdrigt".
Här e framsidan iaf:

Jag tycker et är svårt att ta bra foton, o då har jag ändå en systemkamera, som sägs ska vara så bra :-(
Får testa en liten vanlig kamera nästa gång.

Det blev ett lååångt inlägg denna gång.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.