Min lilla värld av pyssel!

tisdag 28 september 2010

Födelsedagskort

Ojsan, det var verkligen länge sedan jag bloggade nu...
Har inte blivit så mycket pyssel av heller:O(
Jobb och träning har kommit i första rum den senaste tiden, vilket inte e fy skam!
Igår och idag är mina första Vab-dagar. Lillkillen e sjuk:O(
Imorgon blir det dagis igen, för nu e han feberfri.

En kompis har fyllt 29.
Hon älskar att segla, men det blir nog inte så mycket av den varan nu.
Jag skickade ett kort till henne:

Jag har använt papper från Magnolias egna collection.

Den här Tildan passar ju bra till någon som gillar segling. Ellerhur?!

Jag fick de här knapparna av kompisen som inte hinner scrappa. (skrivit om tidigare).
Kan de passa bättre?!?!

Jag har gjort blommorna själv med hjälp av olika stansar. Inte stora vita...

...som jag bara stämplat med en stämpel med text:)
Jag har använt vanligt hushållssnöre som ska föreställa en tamp. Jag har "sytt" det i pappret och lämnat en liten bit nertill med knutar i.

Stämplat namn och ålder med mina nya cleastamps.

Idag ska här pysslas för glatta livet när barnen sover. Har en beställning till på lördag...

Lämna gärna en kommentar när du tittar in, det är ju så roligt att se vilka ni är!!
Kraaam Ansi

1 kommentar:

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.