Min lilla värld av pyssel!

tisdag 1 februari 2011

Basse 32.

I fredags fyllde min storebror (viktigt) 32 och vi var ditbjudna på födelsedagsmiddag. Maten var outstanding och sällskapet super!
Ett bra recept på en trevlig kväll.
Jag gjorde ett kort till honom. För första gången e jag riktigt nöjd med ett kort till en vuxen karl.

Jag har använt papper från MajaDesign, Graphic45 och nån spillbit som jag inteminns var den är ifrån.
Alla kanter är sotade med Walnut stain (distress ink). Jag har också stämplat en swirl flera gånger i nedre högra hörnet för att väga upp de swirls som redan fanns i övre vänstra hörnet. Stämplade en grön kvist (Kortmakaren) lite här och där på MD pappret oxå.

En bit svart bomullsband med vita kritstreckskanter. Brads som ser ut som skruvar. Inte så mycket dekorationer, men manliga e dom;O)
Motivet är från ett ark med massa bilar i samma stil. Graphic45.
Blommorna är från en tub jag köpte i rea-korgen i Magnolia butiken. Pistillerna mitt i blomman kommer från Magnolia. Stämpeln med texten har jag köpt på en mässa för flera år sedan. Minns inte tillverkare...
25? Ett litet intern-skämt mellan mig och brorsan. Urklippta uret kommer från ett favvo-ark som snart e slut!!! Skräck! Vad ska jag ta mig till när det är slut? Tror det är Graphic45, men verkar vara slut ÖVERALLT!!
Baksidan. Oxå MD-papper. Min egen lilla stämpel i centrum. Jag har stämplat en kvist (kortmakaren) i grönt.

Tack för att du tog dig tid att titta in hos mig.

Kramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.