Min lilla värld av pyssel!

torsdag 22 augusti 2013

Min bästa väns bröllop...

För snart 2 veckor sedan gifte sig en av mina bästa vänner med sin drömprins. 
Det var ett litet, hemligt och mycket fint bröllop som jag och min make hade privilegiet att få deltaga på. 
Jag åkte i förväg hem till min kompis och hjälpte till med hår och makeup. Hon blev ännu vackrare än vanligt :)

Eftersom allt kom så hastigt på (hemlighetsmakerier) hann vi inte köpa present i förväg (all tid gick åt att fixa barnvakt och köra runt på ungar). Vi köpte en form av märket Gerbera (underbart hantverk). Till denna rosa dröm (formen) gjorde jag detta kort:

Enkelt men ändå med detaljer. 

Halvpärlor, utstansade fjärilar, spets i olika utföranden mm, mm. 

En närbild på kortet i sin helhet. 

Jag önskar brudparet evig lycka och kärlek, särskilt nu när de väntar en tredje familjemedlem...<3

/Ansi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.