Min lilla värld av pyssel!

söndag 6 februari 2011

Bygge, spa och rosa bubbel!

Hejsan!
Här har inte pysslats på över en vecka! Ett halvfärdigt bröllopskort ligger på pysselbordet och väntar...
Men OJ va vi (och snickaren) har byggt sista veckan! Nu bor båda pojkarna i varsitt rum, vilket innebär att föräldrarna i detta hushåll får klara sig själva i sitt...
Rummen blir jättefina och Noah sa idag när vi byggt hans sänggavel:
"-Jag ÄLSKAR mitt nya rum."
Det är ord som värmer när man vänt utochin på sig själv i 1,5 år:OD
Tänkte ta kort på rummen nå´n dag...i dagsljus...kan dröja...visar när det är gjort:O)

Var på StJörgen park spa fredag-lördag. Mmmmm, ren njutning! Aldrig har jag varit så len!
Kan lova att det inte var sista gången jag for dit. Dessutom hade jag UNDERBART sällskap, god mat serverades och för att inte tala om: ROSA BUBBEL!!

Kollar in hos er "bloggkompisar" nästan varje dag och kollar på allt tjusigt ni gjort!

Ha en fin vecka!
Kramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.