Min lilla värld av pyssel!

fredag 25 februari 2011

Trefaldigt julkort.

Go´kväll!

Nu har jag pysslat en hel del det sista och har massor att visa!
Kvällen till ära ska jag visa mina 3 julkort som jag deltar med i hjertebodens juleblogg. Tänkte det var bäst att starta med, så jag hinner innan Februari slut;)

Julkort format som en julstrumpa. Lila, vita och blå toner. Sparsamt dekorerat med fokus på formen. Stämpeln har Bibbi stämplat åt mig, så jag vet inte varifrån den kommer. Snöstjärnor i silver. Silver-stickles.
15*15 cm kort med Edwin från Magnolias senaste vinterklubb-paket. gjorde en liten hemmagjord dekoration i övre högra hörnet. Blev kul tycker jag! Guldbär från Magnolia, stjärnor från senaste Gekå´s besöket.

Julkort i rött, guld och vitt. Julrosen, eller poinsettian som den heter, har jag klippt och klistrat själv, UTAN STANSAR. En trä-swirl infärgad i guld, kakserviett med guldchalk. Motivet från ett Sagenform-ark. En liten guld-pingla sitter fast bredvid julhälsningen.
I helgen ska jag shoppa det sista till min candy, så håll utkik på söndag!!
Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.