Min lilla värld av pyssel!

tisdag 20 september 2011

Muffinskort och bröllopskort i höstfärger.

Hejsan igen!

Idag tänker jag visa 2 alster.

Ett muffinskort till lilla Stella på 3-års dagen. Blommor och blad från ljusmanchetter jag köpte på loppis i somras. Papper från Nanna´s och Graphic45. Halvpärlor från Reprint.

Jag har pysslat ihop ett bröllopskort till. Bra att ha om någon vill köpa och man inte har tid. Valde lite annorlunda färger. Tänkte kanske sättadit lite tyll för att få mer bröllopskänsla.




Lite höstig känsla fick jag väl till ändå?



Motivet har jaghittat i en butiki Kungsbacka som heter "Body, Mind and Soul". Ganska dyra, men det är de värda på speciella kort som bröllop och jämna födelsedagar.





Blomman köpte jag på Norvalla marknad i somras. Fanns i flera färger, men jag köpte bara gröna och vita.



Gjorde en grön tag för att ta upp en grön ton till ur det mönstrade pappret. Kanske måste jag ändra tillen mildare grön nyans?



Jag var klar med kortetoch nöjd när jag fotade det, men nu fårjag nya idéer...








Kram på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.