Min lilla värld av pyssel!

söndag 10 juni 2012

Förste killen...

Hej i höstrusket...så känns det här på västkusten denna söndagförmiddag i Juni. hoppas det slutar snart för vi har stora planer i trädgården...
En av killarna i min klass slutar också grundsärskolan och går över på gymnasiesärskolan. STOOORA grejer på gång. Killen är outstanding på musik i allmänhet, och piano i synnerhet.
Här är hans kort som ska innehålla sommarbrevet.
Plastdetaljer med musiktema från YouDo. Stämpel från Magnolia, papper från Majadesign och notpapper från en gammal koralbok. Valde psalmen "i denna ljuva sommartid". Passande?!

1 kommentar:

  1. Underbart kort Ansi! Hör i Borås har vi också höstväder. Mina elever och jag sov i tält här i min trädgård förra veckan och det höll precis nollan på natten. Ska bli skönt med sommarlov så att jag hinner in här på bloggarna och titta runt lite igen.
    Ha det så gott!
    Kram

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.