Min lilla värld av pyssel!

tisdag 12 juni 2012

Sommaravslutning.

Ikväll har vi haft sommaravslutning. Det är en särskild känsla som infinner sig innan man går på lov. Den skiljer sig inte helt från den känsla man själv hade i skolåren. Jag får snällt upp och jobba imorgon dock;)
Vi har en kille i klassen som gillar att spela fotboll. Detta kort ska innehålla hans sommarbrev.
Motivstämpeln är från Magnolia. Jag har använt den jättemycket, trots det "smala" användningsområdet. Resultatet av två små killar i familjen.
Jag har använt mig av spillbitar av papper från bl.a. Magnolia. Inte så mycket dekorationer, utan full fokus på Edwin. Lite strass från Woc.
Trevlig sommarkväll på er. Hoppas solen kommit för att stanna...länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.