Min lilla värld av pyssel!

tisdag 24 augusti 2010

Baby-boy.

Idag köpte jag Magnolia Ink. Kokar the o ska snart njuuuuuta...

Ett kort i "pojk-variant" ifall det skulle bli en av andra sorten:)

Jag har använt papper från Magnolias weddingcollection 2010. Alla kanter chalkade med silver. Som bas har jag använt ett silvrigt cardstock med pärlemor-skimmer.
Kakserviett från kuttut.com och spets från sybehörsbutiken i Kungsbacka.
prins-kronan är en gammal Magnolia stämpel, medan "prince" texten är del av en stämpel (Magnolia) från vårens fairytalecollection.

Stora blomman har jag köpt ganska nyligen i hobbybutiken i Kungsbacka (finns i 2 färger) och de små är från kuttut.com.
Det lilla tunna hjärtat har jag köpt i en butik som säljer pärlor.

Bandet är etsamma som på det rosa kortet, fast i ljusblått såklart:) Jag har lagt bandet med text ovanpå ett band med hjärtan på kanten. Det blir så "bebis-gulligt".

Såhär blev insidan. Känns som om jag alltid gör likadant här, men det är ett smidigt och fint sätt att göra det mer arbetat. Lite plats för personlig hälsning på högersidan.

Bestämmde mig för att stämpla lite på insidan oxå, för att förändra mig lite. Vad kan vara bättre än en liten grod-prins? Stämpeln från Magnolias failytale collection 2010.

Nu e teet klart...Mmmmmm...

1 kommentar:

  1. Det var den sötaste groda jag sett...kan man få låna stämpeln tro!! Underbara kort allihopa btw..kramen

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.