Min lilla värld av pyssel!

söndag 24 oktober 2010

Tilda med 29-års paket!

Vi har haft besök av våra underbara vänner från Norrland sedan i onsdags. Ikväll for de tillbaks till Ö-vik. Känns tomt i huset, och sorgligt i hjärtat, då jag vet att det dröjer ca 6 månader tills vi ses igen:O(

En av mina bästa vänner har just fyllt 29.
Hon älskar färger!!


Jag har använt papper från Sassafras.

Lilla Tilda med paket är så användbar.

För att inte tala om BEDÅÅÅÅÅRANDE!

Här ser man blommorna från botten av kortet.
Jag har använt blommor från WOC i glada färger. Kortet känns somrigt:O)

Denna underbara lilla tag hittade jag hos Misscutiepie som gratis download.
tagen går att ta ut, men det står inget på den.

Jag gjorde 3 fyrkanter av samma papper (fast baksidan) och lade dem omlott.

På Sassafrass-papper finns alltid en liten kant längst ner, som man kan använda på sina alster. I detta fallet var det den blå/gröna vågiga bården. Jag använde en MS punch och byggde upp med 2 rader till i orange och rosa.

Ha en go´söndagskväll allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.