Min lilla värld av pyssel!

torsdag 26 maj 2011

I´m on fire!!

...Och med det menar jag att jag bloggar 2 kvällar i rad!!

Idag har jag varit så ruskigt effektiv och fått gjort saker som varit på "ToDo-listan" i evigheter. Härligt...här ser ni en som kommer sova gott inatt!

Här ska jag visa ytterligare ett kort jag gjort till min lilla "hög".

Papper från Graphic45. "Nätet" kommer från Panduro och är som sagt en av mina favvo-produkter.
Motivet är ihop-maskat av flera stämplar: Tilda med pion, spooky-fence och hjärta från Magnolia och romantiskt brev från Reprint.


Texten har jag skrivit med Brushables och en tunn, svart penna.


Blommorna fick jag i candy´n jag vann för en tid sedan. Passade UNDERBART med färgerna i detta kort.


Denna lilla hörndekoration har jag skurit utmed die från Cuttlebug.




Idag var jag och kollade upp ett internt tips jag fick i måndags, nämligen att leksaksaffären här i kungsbacka blivit återförsäljare för Panduro...DET STÄMDE!!! Lyckliga jag. Nu kan man handla CS i bas-färger igen! Lite roligare cs kan man ju handla i Borås...


Självklart slank det ner annat i shoppingkorgen också. Massa små charms till Bibbi och mig. Nu är det payback-time!!




Sov sött alla bloggisar;O)

1 kommentar:

  1. Superfint! Gillar de starka färgerna skarpt!! Himla snygg maskning med stämplarna!! Ha en super fin lördags kväll!! Kram

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.