Min lilla värld av pyssel!

lördag 25 juni 2011

Bröllopskort i pastell.

Bröllopskort verkar vara på tapeten så här i sommartider;O)
Min goáste vän Frida va bjuden på 2 bröllop samma dag!! Det går ju inte, så hon fick tacka nej till det ena, men skickar ändå detta kort med lyckönskningar iframtiden.
Jag har använt papper från Panduro i dova pastellfärger. Som bård tog jag en bit akvarellpapper och stansadeut kanterna med MS "doilylace" punch.
Brudparet kommer från Magnolia, färglagt medmina älskade Brushables och utstansade med die från Nellie Snellen. jag sotade fram en ram med hjälp av diesen.
Textstämpeln kommer från Magnolias 10:- låda och är flitigt använd:O) Sotad med walnut stain. Lag satte en pytteliten fjäril på textrutan...de passar ju överallt! Jag har kommit ifrån mina fjärilar lite...mäste bättra mig där;O)
Blommor i diverse platta modeller (eftersom kortet ska skickas med posten). Jag har stansat ut små löv med min nya löv-stans också! Jag är SÅÅÅ nöjd med den.

Njut av sista dagen på helgen, snart är det semester och för er som börjar semestern på måndag: Slappna av och ta vara på ledigheten!!!

3 kommentarer:

  1. Väldigt fint kort.

    Textstämpeln är sååå fin

    SvaraRadera
  2. Jätte fint bröllopskort.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Underbart kort! Jag var inne och funderar på att beställa blommor från WILDORCHIDCRAFTS. Hur lång tid tar det innan de kommer? Man tjänar ju massor på att handla där....eller förlorar mindre ;)
    Nu när jag har semester hoppas jag kunna titta in till din lilla blog oftare. Du är såå duktig!
    Kram Christel

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.