Min lilla värld av pyssel!

söndag 31 juli 2011

Hang in there- the tide always turns.

oj, oj, oj...verkar som jag har tagit semester från alla mina åtaganden;O)

två och en halv vecka sedan sista inlägget. Nu e d skärpning!

Vi bygger å står i. Taket är rivet och påbörjat, samtidigt som vi tagit oss an en altan och trapp till nya entrén. Har man inte att göra, kan man alltid skapasig arbete;O)

Skämt åsido, det är skitjobbigt:O(

Inte har det blivit mycket scrappat på sista tiden heller, men jag har färdigställt äldre projekt.

Papper från MajaDesign som bara e FÖR söta! Det gör ju intesaken bättre att Magnolias stämplar från förra sommaren passar PERFEKT!



T.ex. den här raringen!
Rosorna från senaste Woc-beställningen.


Blomman harjag pysslat ihop med min nya die från Magnolia. Den har varit slut på massa ställen när jagsökt den, men hittade tillslut en på nätet;O)


Snäckorna har legat i mina gömmor i åratal. Ibland blir man nöjd med sig själv:OD


Jag har varit ganska sparsam med dekorationer här, ville inte täcka det vackra pappret.



Den här texten passarin på ganska många tillfällen. Bästa tillfället att skicka ett kort är ju när mottagaren absolut inte räknar med det. T.ex. när det är lite motigt och tufft. Livet kan ju vara lite så, har man fattat vid det här laget.



Jag har lite bröllopskort på beställning. Det är bra, för då tvingas man sätta sig ner, och som ni vet:


-Sen e man fast!! ;o)

1 kommentar:

  1. Kanonfint.

    Ojojojoj det var mycket arbete på en gång

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.