Min lilla värld av pyssel!

torsdag 4 augusti 2011

Hold on to each other.

I lördags var vi på bröllop...igen. Sista för i år (va vi vet).

Vi var i Stenungsund och fröjdade. Maken agerade Best Man och jag var ju dennes stolta fru. Han skötte sig oklanderligt;O)

Temat på bröllopet var LILA, so here we go!
Maja papper för ovanlighetens skull:O) Spets och band från min "trassellåda".



Dessa raringar har jag färglagt med mina Brushables som måste bytas ut. De börjar ta slut och spetsen "luddar".


Små detaljer med vikt papper och stämplat hjärta bakom.


Tagsen har jag stämplat på akvarellpapper med stämpel från Magnolia. Klippt ut och chalkat med old paper och walnut stain (distress ink). Bokstäverna är stämplade med clearstamps först efter chalken torkat.


ALLA rosor, knoppar och övrigablommor kommer från Woc.


Man blir ju alldeles fartblind när man fått hem så mycket ljuvliga blommor!! Kanske lite overkill här, men vaddå -man gifter sig (förhoppningsvis) bara en gång!!!

Ha en super-kväll allihop!

3 kommentarer:

  1. Väldigt vackert kort! Jag gillar speciellt blomsterarrangemanget, det är superfint!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Underbara färger och blommorna är jättefina.

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.