Min lilla värld av pyssel!

torsdag 22 september 2011

Pirat Edwin på 3-års kalas.

Hallå!

Min kusin har fått en bebis! En liten kille till. Hennes äldste son fyllde nyss 3 så vi ska dit och gratta stor-killen och klämma lite på nykomlingen.

Detta kort gjorde jag till 3-åringen.
Jag blev jättenöjd! Röda remsan som går snett över kortet är en rest från Noahs tavla!

Motivet hade jag färdigmålat sedan tidigare, och ändå fick jag till så bra papper till färgerna, och det är bara spill!!

Piratpengen ingicki utklädnings kitet jag köpte till Noahs 4-års kalas. Vi tog undan dessa eftersom de var så små och farliga för de yngre gästerna på kalaset. Nu pryder de mina pirat-kort!!

Guuuuld! Det hör väl piraterna till?! Kart-pappret är en restbit från ett album jag gjorde till mamma för ett tag sedan. Stjärnpappret kommer från Magnolia och blev över vid tillverkningen av Noahs inbjudningskort. Det fanns ingen tillräckligt stor bit, så jag fick VERKLIGEN scrappa!!!


Ha d gött!

2 kommentarer:

  1. Så snyggt,
    gillar stämpeln.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Ett fint kort som passar en 3-åring alldeles
    perfekt.

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.