Min lilla värld av pyssel!

onsdag 1 december 2010

Kalas-inbjudan.

Här rullar December på som alltid: I RAKETFART!!!
Det går alltid så fort, med så mycket kul och mysigt man vill hinna med.
Jag hade en pysselkväll här igår, och den blev väldigt lyckad med nöjda, bitna och alldeles färska scrappare som resultat.
På söndag e d dags för Noahs 4-års kalas. Det blir 24 ungar!!! Som tur var kunde jag låna fritids lokaler på jobbet, så detta ska nog flyta på bra...
Inbjudan som gick ut i 18 exemplar (syskonpar gjorde att det bara blev 18, inte 24 tack och lov).


Kortet i sin helhet. Inte riktigt så många detaljer som jag brukar ha. Naturligt med tanke på att det skulle bli 18 st.

Pirat-Edwin köpte jag vid mitt senaste Magnolia-besök i Borås. Visste redan dåatt den skulle bli användbar;O) På svärdet har jag satt en guldfärgad halvpärla från Reprint som guldknopp.
Stämplat texten och embossat med guld, för det är ju det sjörövade och andra busar e ute efter.

Textvimpeln är fastsatt med en stjärnformad brad.

Guldploppar i högra hörnet. Vimpeln är gjord av svart albumspapper som jag stämplat döskallen med vit dyna. Pinnen är en grillpinne.

Skattkartan har jag gjort av ett mönsterpapper som ser ut som massa biljetter med text på. Jag klippte ut små rektanglar med mönstersax som rivna kanter. Jag ritade som en skattkarta på och knycklade ihop den så den skulle se gammal och använd ut.

Mönsterpapper i rött, vitt och blått från Magnolia.

Nu hoppas vi bara på ett lyckat kalas!!!

Kram på er.

1 kommentar:

  1. Velig fint gutte kort!
    Edvin er kul kaptein Lykke til med 24 unger, det blir nok gøy!
    Takk for at du vil delta på candyen min!:)
    Ida

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.