Min lilla värld av pyssel!

onsdag 7 mars 2012

Färgglad superhjälte.

Här kommer ett grabb-kort jga pysslade ihop mest för att jag var sugen på MASSA färg. Och den uppgiften klarade jag med glans! Nästan så jag fick en överdos av färger!!


Papper från BoBunny och Nanna´s. Knapparna är från mormors gamla gömmor. Grattisstämpeln har Bibbi stämplat upp åt mig (tack Bibbi) så den vat jag inte vart den kommer ifrån. Jag är glad att jag valde att hålla den ofärgad. Det hade blivit alldeles för rörigt annars.




Först: URSÄKTA den oförsvarbart dåliga bildkvalitén. Jag skämms!!


Men för att ändå kommentera det som bilden vill visa: Det är svårt med dekorationer på her/kill-kort, men jag tycker nog att knappar och stjärnor passar killar i superhjälte-åldern.


Stansat ut stjärnor i wellpapp med cuttlebugen, lagt på en knapp och knutit fast dem i varandra med broderitråd.

Motivet är Super Edwin. Jag gillar honom skarpt och använder honom frenetiskt. Naturligt när man har två grabbar på 5 och 3 år. Här har jag färglagt Edwin med Brushables från Zig.


Jag har skurit ut honom med en teknik som jag beskrev i ett tidigare inlägg, med ett verktyg som liknar enn passare med kniv. Monterade det utskurna motivet på en matta utskuren med min Cuttlebug. Die från Nellie Snellen.

Kramiz på er alla mina bloggisar!


1 kommentar:

  1. S snuper snyggt,
    Gillar det här färg glada kortet.
    Kram Elin

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.