Min lilla värld av pyssel!

onsdag 4 april 2012

Datortrubbel

Hej.
Jag vill börja med att förklara min frånvaro. Jag har varit på tränings-semester med en kompis på Fuerteventura. SKITKUL!
Vårt usb modem har pajat alla usb-portar på båda våra datorer, så att blogga, eller ens överföra foton från kamerorna är OMÖJLIGT.
Ikväll anlände våra älskade vänner från Ö-vik. Det visade sig att de satt inne på mycket viktig information, nämligen appen som gör det möjligt att blogga från mobilen! Halleluja!!

Jag bloggar alltså från min älskade IPhone. Tyvärr blir ju bildkvaliten inte riktigt lika bra.

Ett påskkort som ska muntra upp en kompis imorgon inför påsk och ledigt.

Kram o go'natt på er<3

1 kommentar:

  1. Hej Ansi!
    Vilket underbart papper med fjädrar! Ramarna du gjort var riktigt urläckra. Skall prova detta :)
    Det är roligt med påskkort men jag får aldrig iväg dem. Får väl ta med mig när man åker runt i påsk istället.
    Tack för din underbara kommentar på bloggen min. Det värmer gott i hjärtat ska du veta. Man gör ju sitt bästa.. Hoppas jag kan hitta mig en lärartjänst i kungsbacka om ett år-två år. Då är det väl meningen att vi flyttar ner till Fjärås. Vi skall fira påsken där. Fortsätta röjja på gården och i det blivande stallet. Så sedan kanske vi kan få till lite pysselträffar. Vore jättekul!
    Ha en underbar påsk!!

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.