Min lilla värld av pyssel!

söndag 6 januari 2013

Mamma 53!

Jovisst har jag en ung mamma!
Å världens bästa också!!
I födelsedagspresent (på julafton) fick hon ett presentkort på en ny häck till trädgården. Mina föräldrar har just flyttat in i ett nybyggt hus och ska fixa trädgården till våren.

Jag gjorde ett kort som ser ut som en bok. I "boken" la jag presentkortet.
Boken är lite avlång. Jag har valt ett papper i bleka pasteller (vet ej märke). Pappret med de bruna hjärtanen kommer från MajaDesign.
Motivet från Magnolia är egentligen ett påskmotiv, men jag satte en vit ros över påskliljan som Tilda håller. Jag har färglagt "monokromatiskt" som det så fint heter. Med akvarellpennor.
Swirlz skurna med Sizzix die och tag med Dohickey die från Magnolia.
Blommorna är utstansade med small retroflower punch.

Imorgon blir det jobb igen. Jag har verkligen slappnat av och tagit det lugnt den här ledigheten.










1 kommentar:

  1. Wow Sååå fiiint
    Färgläggningen är kanon

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.