Min lilla värld av pyssel!

torsdag 24 januari 2013

Olle 1-år

Hoppsan! Jag har helt glömt bort att blogga kortet till min brorsons 1-års dag! Var helt säker på att jag redan gjort det. Ett kort helt i min smak med pasteller och Magnoliastämpel.

Pappret köpte jag på mässan i våras. Egentligen köpte jag det för det var så rart med hjärtan på baksidan! Men jag tänkte helt om när denna ide uppenbarade sig. Det var ju inte en nyfödd gosse, utan en "tuff" 1-åring!

Här har vi Magnoliastämpeln. Vet faktiskt inte vad den heter men kanske baby Edwin? Jag gillar den här eftersom den lika gärna kan vara en tjej om man bara ändrar färgerna lite.

En liten tag från Panduro med ett band och en liten guld-giraff. En liten fisk-brad fick jag till i ena hörnet av motivet. Stjärnan satte jag en 1:a i för att visa på åldern...såklart...

Blommor är också något som passar till små pojkar och flickor, men som inte uppskattas lika mycket från större pojkar. Sedan uppskattas de igen, när pojken blivit man...

Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.