Min lilla värld av pyssel!

måndag 19 april 2010

Till Stjärnan!

Nästa tisdag ska jag och min man på min svägerskas teaterpremiär!
Sofia (som hon heter) är 16 år och går första året på teaterlinjen på gymnasiet.
Nu till det lite speciella i sammanhanget:
De sätter upp "Robin Hood"!!!
Jag blev helt till mig av förtjusning när Sherwood Edwin damp ner i klubbpaketet! Han e ju såååå söt!
Jag har färglagt honom med aquarell-färger denna gång, för brushables har inte så bra natur-färger.
Jag har chalkat ganska kraftigt med dew-drops runt Edwin för att få den rätta "skogs-känslan".

Så här blev hela kortet. Jag blev inte helt nöjd med färg-kombinationen och texten, men det blev lite tjejigare med gult och vinrött...

Blommorna blev söta ihop. Jag gillar blandningen av stora och små, köpta och hemmagjorda (stansade).

Här ser man insidan med halvpärlor och mönstrat papper. Jag har skrivit en hälsning på datorn som väntar på att bli utskuren i rätt storlek.

Papper från Panduro, Kaiserkraft och graphic45. Blommor från Wild orchid craft (tack Malin för tipset).

Jag har varit så himla "laddad" och kreativ det sista, men kan inte visa resultaten ännu eftersom de som ska få de olika korten tittar in här ibland (tack för det).

Lämna gärna en kommentar efter er, det är ju så roligt att se vilka det är som "hälsar på". Då kan jag titta inom er oxå;o)

Ka en go´ kväll:oD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.