Min lilla värld av pyssel!

söndag 27 juni 2010

Sommarkort

Här är ett kort som var tänkt som ett midsommar kort, men jag glömde skicka det!!
Ingen panik, det går utmärkt som sommarhälsning oxå:

Midsommar Tilda i en färg utanför min vanliga färgskala.
Hon är satt på dubbla distanskuddar för att "poppa ut" lite extra.

Blommor får man inte glömma. Särskilt inte på ett sommarkort.

Jag har ingen koll varifrån pappret är, det är spill från ett papper jag använt för länge sedan.Det är samma papper, fram-o-baksida. Blommor från wildorchidcrafts.com, och kuttut.com.

Nu ropar kudden på mig...go´natt:O)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Kjepefint sommerkort! Så masse fint du har laget i det siste, spesielt likte jeg godt brylluskortet lenger ned i bloggen din!:)
    Ida

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.