Min lilla värld av pyssel!

måndag 28 juni 2010

"Spill-kort"

Jag rotade lite bland mina spill-bitar och hittade flera matchande kombinationer som jag inte tidigare kommit på. Jag bestämmde mig för att göra 2 olika kort, med samma uppsättning papper. Det blev helt olika kort!
Det första är till en kompis som fyllde år i förra veckan:

Tilda är från en äldre kollektion från Magnolia, vet ej vilken.
Söt är hon iallafall;)

Hemmagjorda swirls med "bling", körsbärsblomma från wildorchidcrafts.com, snöre från lokala sybehörsbutiken.

STOOOR ros från wildorchidcrafts.com (o några småblommor).

Liten ros från samma ställe som övriga i inlägget. En retroblomma Medium...who can live without them;)
Siffrorna var del av ett ark med färdigstansade alfabet som jag köpte på mässa för flera år dedan. Minns inte varifrån...


Det andra kortet med samma papperskombo kommer jag blogga senare i veckan, när mottagaren fått det.

På onsdag bär det av till Borås, och MAGNOLIA butiken!! Jag har bara en av killarna med mig, och "systeryster", så vi kan turas om att roa lill-killen och shoppa!!
Noah får stanna hos farmor; han e svårare att roa i hobbybutiken...
Jag får se till att köpa MASSOR med mutor...vindruvor mm. Som de flesta vet som varit i butiken...det kan ta tid;)

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.