Min lilla värld av pyssel!

tisdag 7 september 2010

Lycka till Liza!

Nu sover "alla" barn, och jag har en liten stund för mig själv.

En kompis började jobba i måndags efter att ha varit föräldraledig med sitt tredje barn.
Hon arbetar som narkos-sköterska.


Jag har använt papper från en stash en kompis köpte på Gekå´s för ett tag sedan.
Alla små plast-detaljer har jag köpt på bokia. De är ifrån YouDo.
Till vänster på kortet har jag sytt kryss med röd brodyr-tråd. Sköterskor syr väl ibland?!;)

Tilda UTAN pion:)
Jag skar bort blomman och "öppnade" hennes hand lite så jag skulle få dit ett stetoskop på ett bra sätt. Jag satte små gröna strass som örhängen. Hon ska väl va lite piffig på jobbet?!

Tagen var med i samma stack som pappren. Skriven för hand med Brushables.
De små stjärnorna på tagen har glitter på sig, men det syns inte på fotot.

De här tvärgående banden är faktiskt klistermärken som jag klippte till lite.

Här har vi insidan, men jag har inte hunnit skriva min lyckönskning innan kortet togs.

På detta kortet har jag inte chalkat någonting. Kändes konstigt, men jag tyckte inte det passade. I vanliga fall tycker jag inte korten ser klara ut utan chalk.

Nu blir det en kopp the och besök hos er i era bloggar:)

Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.