Min lilla värld av pyssel!

torsdag 20 januari 2011

Försenad födelsedagspresent.

Den 3:e januari i år fyllde min lilla docka i norrland 2 år. Hon fick detta kort.



Det härliga pappret från Sassafrass fick vara utan motiv:O)Jag hade stämplat en giraff att sätta på som motiv, men insåg efter att ha vänt och vridit några gånger att kortet blev finast UTAN motiv.
Namn och ålder i skum-bokstäver som jag älskar!

Utöver kortet sydde jag detta förkläde. Presenten blev NÅGOT försenad eftersom jag köpt för lite kantband, och sedan var det fördömt att hitta rätt nyans av brunt.


Visst är det ett rart tyg?



Kram från mig:O)

2 kommentarer:

  1. Ååå det hade förmodligen gått ut då =( Det var 3st sjärndies i ungefär samma storlek som jag skar ut =)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin den blev, göör tuff med hjärtat! Kramizz

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.