Min lilla värld av pyssel!

torsdag 6 januari 2011

kort i lila och grönt.

Stackars lillkillen. Han är magsjuk idag. Ett hetidjobb för 2!! Han har varit så go´och glad hela tiden, min tappre lille prins.

Idag fick jag sålt ett kort jag gjorde i november. Grannen ville ha ett grattis-kort till sin syster, så hon undrade om jag hade något på lager (vilket jag sällan har).
Idag hade hon tur;O)

Detta är ett kort jag gjort utan skiss, och utan "plan". Det brukar aldrig bli bra, men denna gång blev jag VÄLDIGT nöjd.

Papper från Inkido och edt grön-mönstrade kommer från en stack jag köpte för många år sedan.
Denna ursöta Sarah Kay stämpel har min morbrors fru, Bibbi, stämplat upp åt mig. Den är stämplad på albumsidor så jag blev inte lika nöjd med färgläggningen som när jag stämplat på aquarell-papper. Färgerna "smälter ihop" mycket bättre på aquarell.
Även denna stämpel från Bibbi. Bibbi stämplar och scrappar otroligt mycket, men tyvärr är inte datorn hennes bästa vän, så hon bloggar inte.
Några retroblommor piffar upp.
Här har jag stansat ut 3 olika storlekar retroblommor, varav den största har fått ett varv i en MS kantstans (doilylace).

Tack för att du tittar in. Lämna gärna en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.