Min lilla värld av pyssel!

fredag 7 oktober 2011

Äntligen fredag!

Äntligen fredag igen!
Har haft en ganska körig vecka på jobbet. Tur att man gillar det man gör, och att inte alla veckor är som denna!
Jag, och alla mina årskompisar fyller ju 30 i år. Detta kort är till en av mina allra godaste godingar. Hon är bibliotekarie och får därför en bok...
Framsidan på "boken" som var fylld med lyxig choklad från "Body, Mind and Soul" butiken i Kungsbacka.

Insidan. På högersidan, i själva boken, limmade jag fast en text som passade oss...

Baksidan med min personliga stämpel som börjar ge med sig.

Jag köpte den från ettnorskt företag på en mässa. Någon som kan hjälpa mig med vad företaget kan heta?


Trevlighelg på er!

2 kommentarer:

  1. En underbar bokbox.
    Såg idag att Roxstamps har stämplar där man kan få sitt namn på.
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Så super fin bokbox.
    Kram Elin

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.