Min lilla värld av pyssel!

måndag 28 november 2011

Hej...

...nu var det ett tag sedan jag bloggade för er:O)
Inte massa "tjaffs", utan "pang på rödbetan"...
Det här kortet har jag gjort till en arbetskamrat som fyller 26 på måndag. hon gillar rosa, gulliga saker. Nu drar kortet mest åt ljuslila, men...

Det här kortet är till min gamla (ha ha ha) vän som fyllde 38 i fredags. Bara ÄLSKAR pappret med trollsländorna!

Det är ett väldigt spann på åldern i vår bekantskapskrets! Detta kort fick Jonas på sin 25-års fest. Stämpeln kommer från Vilda och är jätte-användbar!

Denna ljuva Tildan har jag fått låna av killarnas dagis-fröken (tack Jezzica). Pappren köpte jag på mässan, de är från Maja design.

Här flyger hon igen Tilda. Halo Tilda, tror jag hon heter..? Åter igen papper från Maja Design.

Förra tisdagen hade jag julscrapp för mina arbetskamrater. Det var MYCKET uppskattat, och de pysslade tills kinderna var alldeles röda och glödde (helt utan vin!).
Vi lånade killarnas dagis lokaler, de var PERFEKTA till ändamålet. Som tack för lånet gjorde jag detta kort och köpte kaffe, the och CHOKLAD.

Blir ni förvånade om jag skriver att det är MAJA DESIGN papper;O)


Ha en underbar vecka, och njut av advent.

Kraaam Ansi

1 kommentar:

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.