Min lilla värld av pyssel!

fredag 18 november 2011

Sista 5...

Nu tänkte jag visa de sista 5 alstren på min scrap-räknare.

Detta kort blev jätte-enkelt! Men när jag hade kommit så här långt med kortet blev jag så nöjd med resultatet att jag inte använde resten av dekorationerna jag förberett. Inte lilla motivet heller!

Älskade vännen Lina fyllde 24 igår. Jag hade gjort detta kort till henne. Fjädern är gjord med en påskfjäder som jag använtsom stämpel! Man måste ju testa;O)

Pappret är från Magnolias julkollektion, men jag tyckte det passade bra utan julmotiv också.

Detta kort är gjort av det vackra papper jag fick av Kia. Det blev ju lite över, så jag gjorde detta(som såldes nästan direkt) och har ett till på lut...

Detta julkort e jag jättenöjd med! Färgläggning med aqureller blev så mjuk och blomman av acetat blev pricken över I.

Återigen aquareller i färgläggningen. Det tar mycket längre tid och är rejält mycket svårare, men jag blir SÅÅÅ mycket nöjdare med resultatet. Det blir ju lättare och lättare också. Övning ger färdighet.
Liten poinsettia gjord av små björklöv-punch.

Hus-die från Tim Holz målad med crackle paint-picket fence.

Lilla tagen med text kommer från "Littlemissixty".


Ha en underbar helg -det ska jag!

Jag ska nämligen checka in på StJörgen spa & resort med 3 av världens go´aste tjejer imorgon;O)

2 kommentarer:

  1. De är jättefina allihopa.
    Ha en underbar vecka
    Kramis

    SvaraRadera
  2. hi ansi
    sucha a wonderful cards
    xoxo BA

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.