Min lilla värld av pyssel!

onsdag 14 april 2010

Nya Tilda.

I torsdags, på pysselpartyt, gjorde jag 2 "halvfärdiga" kort som jag tvivlade lite på om de kunde bli nåt i min stil överhuvudtaget.
Men så damp ju club-paketet ner i lådan i förrgår och räddade iaf. 1 av korten.
Vet inte vad Tildan heter, (nå´n annan som vet?) men hon har räddat kortet.
Hon e ju som gjord för detta!

Jag hade gjort nästan hela kortet, men var inte så nöjd. Färgerna kändes skrikiga och blomman lite "naken".
Men sen kom Tilda...

Hon e bara för söööööt!!

En extra stor ros i lite mörkare nyans, och ett lååångt löv satte jag dit också, men mer behövdes inte.

Grattis-stämpeln är en clearstamp som Malin på Pysselparty hade med sig i torsdags. Jag TROR den kommer ifrån Reprint. Jag tycker den är tuff...passar bra till kill-kort och så´na här kort som tenderar bli lite fööör sockersöta.

På baksidan har jag stämplat min nya personliga stämpel som jag beställde på mässan. Det tog ett tag innan den kom, men den som väntar på nå´t gott...;o)

Ha en uderbar dag i solskenet:o)

1 kommentar:

  1. Vad fin Ansi-stämpeln blev live..jag blir helt matt när jag ser dina kort-de e ju helt underbara...kram kram Kia

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.