Min lilla värld av pyssel!

måndag 5 april 2010

Påsk-Tilda!

Ett pyttelitet påsk-kort till en pytteliten urgullig tjej:o)
Kortet är 10.5x10.5.

Tilda sitter o väntar på påsk-äggen som ska komma med påskharen:o)

Den lila blomman liknar ingen annan blomma jag sett tidigare. Önskar jag köpt fler och att de fanns i fler färger. E d nån som vet var de kommer ifrån?!
Jag har använt min retroblomma-stans oxå, jag älskar den och tycker den är såååå användbar!
Lite halvpärlor och spets piffar alltid upp! Och man måste ju ha en fjäder när det är påsk;o)
Det här kortet blev verkligen "min stil". Jag känner mig nöjd.
Kram och godnatt.

2 kommentarer:

  1. Nydelig påske kort du har laget!
    magnolia stemplene er io bare såååå søte:-)
    Klem Tone

    SvaraRadera
  2. Än en gång ett underbart kort. :o)
    Superfina färger och blomgruppen med fjädern var skitsnygg! Blomman var ju bara sååå läcker! :o)
    Förstår att du är nöjd med det här kortet. :o)
    Det är verkligen helt perfekt.
    Tjejen som fick det är lyckligt lottad! :o)

    Ha det bra!
    Många kramar från Hanna

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.