Min lilla värld av pyssel!

fredag 9 juli 2010

Syrrans kort till mig

Lovade att visa kortet jag fick av min syster på födelsedagen:

Hon har valt en av våra nya "Tildor" som vi köpte på vår tur till Borås. Hon använde trollsländorna från clubb-paketet i våras oxå.

En bild till med Tilda, och med de tjusiga detaljerna med spets mm på sidan av motivet.

Stoooora blommor från Magnoliabutiken, jag såg allt när de smög sig ner i hennes shopping-korg;)
Ser ni all underbar stickles som bara gör kortet helt magiskt!


Tack snälla underbara syster för detta kort, nu vet jag hur kul det är att få dem, så nu ska jag göra ÄNNU fler kort till andra att glädjas åt (hoppas de gillar dem lika mycket som jag!!)

Go´kväll Go´vänner:)

1 kommentar:

  1. Det måste gå i släkten. :o) Hon är lika duktig som du!

    Kraaam,
    Hanna

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.