Min lilla värld av pyssel!

söndag 21 augusti 2011

Always up to something...

Hektisk helg! Så mycket man ska hinna med på helgen nu när det är den enda lediga tiden man har...så mycket för å vara "ledig".

I fredags var jag med en kompis på tygskroten i Kinna. Jag fyndade nya sovrumsgardiner, kuddfodral och tyger till baby/barn mössor. Jag sydde 21 mössor i fredags när jag kom hem:OD
Kände mig väldigt effektiv.
Kan fota ett par o visa här på bloggen. Kan ju gå som pyssel. Har redan sålt 11 av mössorna, så d e dags att ta kort snart.

Detta kortär inte alls min stil. Absolut inte färgkombinationen. Jag är nöjd med kortet.Man ska ju experimentera för att utvecklas;O)

Buspojke med prickig bakgrund.

Färdig text från ett mönsterpapper. Tyckte den passade ypperligt!


Väldigt sparsamt dekorerat. Bara denna lilla ros.


Recept:

Papper: Nanna´s stash och Sandylion.
Stämplar: Vilda

Dekorationer: Wildorchidcrafts

Verktyg: stans, björklöv-?


Ha en härlig vecka! Kraaam







2 kommentarer:

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.