Min lilla värld av pyssel!

torsdag 18 augusti 2011

Football Winner!

Hejsanhoppsan!

Nu har jag jobbat 2 dagar, varav en med eleverna. Man blir påmind om hur kul det är på jobbet! Ska påminna mig själv om det i vinter när det börjar kännas motigt och tungt.

Så värst mycket pyssel har det inte blivit på senaste. Har satsat all tid på att vara social. Välinvesterad tid det också. Men jag behöver ju min kreativa tid för att må bra.

Detaa kort pysslade jag ihop precis när jag fått förra klubbpaketet från Magnolia.
Väldigt enkelt utsmyckat, men jag är helnöjd.


Jag var ruskigt nöjd med mina papper som bakgrund, men när jag en vecka senare behövde just detta molnpapper till en tavla i Melvins rum, och redan skurit bort ett hörne, blev jag MINDRE NÖJD (milt utryckt). Saken blev inte bättre när jag inte hittar ett nytt att köpa någonstans:O(

Tips någon?


Textstämpeln passar till ALLA nya klubb-stämplarna.


En liten "ticket" som jag klickade hem på tradera för läääänge sedan. Visste väl att den (och de andra) skulle komma till användning;O)


Recept:

Papper: BoBunny, Magnolia

Stämplar: Magnolia

Dekorationer: brads (blommor och trollsländor), ticket och utstansad stjärna.
Verktyg: ?


Ha en trevlig fredag(smys) imorgon och njut av helgen. Försök förläng sommaren så långt det bara går!!


Kramizzzar Ansi


2 kommentarer:

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.