Min lilla värld av pyssel!

lördag 7 augusti 2010

Födelsedagskort till go´vän.

Nu kommer inlägget jag hade problem med igår, NU FUNKAR DET!

Jag har varit ett dygn i Halmstad och rott om ett par härliga vänner.
God mat, god dricka, goda skratt och goda samtal.
Sammanfattningsvis: Mycket GOD vistelse:)

En av anledningarna till att vi firade vår semester i Norrland (förutom att vi längtade efter våra underbara vänner) var att folket i fråga skulle ha en stooor fest, då de båda fyller 30 i år.

Till presenterna ska d ju givetvis vara kort, och jag tycker det är så himla svårt att göra kort till vuxna karlar!!
Men jag tog tjuren vid hornen och satte igång.
Så här blev resultatet:

Denna underbara lilla SUPERANVÄNDBARA Edwin fick följa med mig hem från senaste Borås trippen med syrran.

Såhär blev min "manliga" blomuppsättning. Helt okej för en kille tycker jag. Lite får det ju va´ ellerhur?!

Här ser man insidan av kortet, och hur det öppnas.
Jag har skurit bort en del av sidan på fronten och klistrat fast en "scallop-rad" för att det ska hända lite roligt.
En liten chalkad ruta som vi skrev en liten grattis-rad till vår "norrlands-guld" på.

Jag kunde ju inte låta nya Cuttlebugen vila heller, så jag stansade ut "Hasse" i matchande turkost papper.

På återseende.

2 kommentarer:

  1. You make wonderfull cards Ansi! Really love them!

    SvaraRadera
  2. Så fint!
    Virkelig flott edwin motiv,jeg vil også tilbake til Borås....
    Klem,Janne

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.