Min lilla värld av pyssel!

söndag 19 augusti 2012

I pysseltagen!

Jag har inte scrappat sådär överdrivet mycket under våren och sommaren. Jag ser mycket fram emot höstens mysiga kvällar, en stooor, varm kopp te och krypa in i ateljen och scrappa! Däremot har jag haft en släng av "smycke-sjukan" det sista;)
Jag har pysslat lite armband och örhängen det sista. Hittade roliga brads i den lokala hobbybutiken i Kungsbacka. Kunde bara inte låta bli. Det ena leder till det andra och, ja ni vet hur det blir...
Här har jag pysslat ihop ett par örhängen. Jag gillar stilen, men tyvärr "prasslar" de väldigt;)

De här armbanden ÄLSKAR jag. Enkla, trendiga och färgglada. Tyvärr är bilden lite missbisande vad gäller färgerna. Det ena armbandet är blå/turkost (inte så grönt) och det andra är benvitt, inte gult!! Banden är av mocka.

Vad har vi lärt oss av detta? Jo -fota i dagsljus;)

Enkelt armband med mockaband och silverfärgad fjäder-charm.

Mitt eget favvo: tre silverfärgade peace-märken som jag sammanlänkat med svarta mockaband. Blir lite extra festligt med strass!!

Tack för att ni fortfarande tittar in, trots att jag är så ojämn i mitt bloggande!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.