Min lilla värld av pyssel!

torsdag 16 augusti 2012

Lilla Clara fyller 4

Jag älskar den här tiden på året! Det är fortfarande sommar och värme (kanske inte i år) ;) samtidigt som det händer massor! Kräftskivor, nystarter och uppstarter (jobbar ju i skolvärlden), svampplockning mm.
Livet är härligt
Mitt i allt det härliga fyller Clara, kompisens dotter, 4 år. Hon fick en kulbana i paketet och detta kort ovanpå.
Stämpeln är en av Bibbis clearstamps. Vet ej märket...till storyn hör att det var ett piratkalas!!
Blommor, bling, metall-charm, halvpärlor och rosor från WOC. Ska skärpa mig och göra fler egna blommor, det är ju riktigt kul att använda alla sina punchar och dies. Bokstavs-stickers inköpta på Gekå's. Pappret med jordgubbar köpte jag särskilt till detta ändamål när syster-yster och jag var på shopping-runda i Borås. En höjdpunkt på semestern!
Metalltråden med pärlor på fick jag av Bibbi på semestern när jag var på Orust och scrappade. Hon hade sparat nån ljus-dekoration och klippt i bitar, precis sånt som jag älskar!!!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.