Min lilla värld av pyssel!

söndag 26 augusti 2012

Baby Leja

En kompis till mamma har fått sitt första barn! Låter kanske konstigt, men hon är bara strax över 40;)
En liten bedårande Leja blev det. Hon e så söt.
Förra veckan var mamma, syster och jag och shoppade ljusrosa babykläder. Förtjusande roligt!
Ett kort till nykomlingen:

Papper från Magnolia. Först var jag inte nöjd med färgkombinationen. Den gröna var liiiite för skarp, men nu när det är färdigt är jag riktigt nöjd. Alla babykort måste ju inte vara babyrosa och vita, eller hur?

Baby-stämpeln också från Magnolia. Färglagd med Brushables från Zig, som vanligt. Vingarna överösta med Stickles stardust. Längs med kanterna har jag använt poststämpel från Inkido och "love" hörnstämpel från Magnolia.

Charm från mässan i våras ( minns ej tillverkare). Stjärnorna köpte jag på Gekås i storpack. Jag och barnen gör vårt bästa för att förbruka dessa, men förgäves;)
Blomman är hemmagjord med retro-punch och die från Magnolia.

Stjärna igen...denna lilla brad ( även den på fotot över) kommer från Scrappers choise.

Hemmagjord blomma igen. Denna gång med hjälp av 2olika dies från Magnolia. Pistillerna kommer också därifrån.

Bokstäverna har jag stansat ut med dies från Cuttlebug och strukit med riklig mängd Stickles stardust.
Spets från Skroten i Kinna.

Imorgon börjar allvaret igen, måndag...
Ha en skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.