Min lilla värld av pyssel!

onsdag 26 maj 2010

Dopdag

I söndags hade min lilla prinsessa Silea dopdag, och eftersom jag (och min make) är hennes faddrar kände vi stort ansvar...
Vi köpte världens gulligaste virkade apa (amigurumi) från det danska märket Sebra.
Tror hon kommer gilla den:oD

Och ett litet kort såklart...

Jag har tröttnat lite på 15*15 korten, och gör lite annat ett tag...
Hittade inspiration till detta kort hos Jojjo som är en sann inspirationskälla.

Såhär ser kortet ut framifrån när det är uppvikt. Baksidan ser likadan ut, fast i annan färgkombo.
Alla papper från Tilda/Panduro.

Stämplarna jag använt var en julklapp från mina svägerskor för ett par år sedan.
De är från Panduro (Stämplarna alltså;oD).

Kunde inte låta bli spets och band. Kortet är ganska "mycket" i sig självt, men lite pynt skadar aldrig. Det var på det berömda håret att en av mina fjärilar slapp undan;o)

Ha de´bra!

1 kommentar:

  1. virkelig fint. Flot med den anderledes foldning.

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.