Min lilla värld av pyssel!

torsdag 6 maj 2010

Flyttlass igen.

Det är många som flyttar och byter bostad nu på våren verkar det som. Tre av mina vänner har flyttat nyligen.
Här är ett flyttkort till:

Motivet är hämtat hos Heidi. Samma motiv som på förra kortet men med annan färgställning.
Hade lite svårt att hitta papper med rätta färgerna och mönster som passar, med såhär fick det bli.

Några små blommor från Wild Orchid crafts och lite tyll från Kuttut. Gjorde en dubbelrosett för att fylla ut lite.

Stämplade första bokstaven i varje ord med stämplar från Panduro.
Fyllde sedan i resten av orden för hand.

Det blev lite tomt i övre högra hörnet tyckte jag, så jag slog till på en JÄTTESTOR ros:oD
Pappren jag använt är ganska tunna, så jag sydde i kanten för att få lite mer stadga.
Blev ju inte så dumt:o)

Jag har glömt min bruna chalk hos syrran, så de senaste korten ser så "nakna" ut tycker jag. Tänk va fort man fastnar för något, och sen inte klarar sig utan...
typ mascara:oD!!!!

Ha en underbar dag i vårsolen, och glöm inte allergitabletten;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.