Min lilla värld av pyssel!

torsdag 20 maj 2010

Borås-trip!

Jag var ju som sagt i Borås igår och härjade i Magnoliabutiken i över 1,5 timma!! Vi frågade mannen i kassan om han tyckte vi var tokiga eller om folk brukar bete sig såhär...
Han svarade att han inte brukar bli orolig första tre timmarna!!!:oD

Så fort vi kom hem med shoppingen igår satte vi tänderna i godsakerna...så tyvärr glömde jag HELT bort att fota shoppingen:o(

Min lyckligaste stund igår var iaf. när jag fick använda min nya STOOOORA fjärils-punch från MS. DYR, men värd sitt pris i ren och skär lycka:o)

Lite papper till 4 olika bröllopskort, och "bride and groom" stämpeln. Vill ju allra helst ha det nya bruparet som kommer snart...men den som väntar på nå´t gott...
Kanske får bli ett brudpar till i min samling till sista bröllopet...ska ju på 5 i år.

Blommor, band och charms fick oxå åka med hem:o)

Visar snart nya kort gjorda med mina nyinköp.

Go´kväll.

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt rolig shopping tur! ;o)
    Skulle kunna gå där inne hur länge som helst...! Timmarna går fort där...! Så många fina grejer.

    Och MS stansarna... åh, man vill ha allihop!

    Var inn epå Magnolias blogg och såg Sneak Peaken på den nya kollektionen igår. Grymt söta alltså!!! Blir helt klart en "måste-ha-stämpel" :o)

    Ha det bäst!
    Kram,
    Hanna

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.