Min lilla värld av pyssel!

fredag 8 juni 2012

Avslutningstjejen.

På tisdag är det skolavslutning på jobbet och jag har gjort var sitt kort till mina 4 elever. I dessa ska det sitta "sommarbrev".
Just detta ska enda tjejen få. Hon slutar högstadiet nu och går vidare till gymnasiet. Jag kommer sakna henne.
Papper från ett litet pappersblock jag köpt på Gekå's. Kakservietten var lite för tät i sitt mönster så jag har klippt bort lite inemellan så att mönsterpappret med färg ska komma fram mer. Man får ordna det för sig;). Motivet från Magnolia är målat med Brushables pennor från Zig. Halvpärlor, strass och blommor från Woc. De gula rosorna har jag gjort själv av retroflower punch och brads. Spetskanten är gjord med die från Magnolia.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.