Min lilla värld av pyssel!

lördag 16 juni 2012

Pirat Elliot 4 år.

Detta har varit en riktig kalas-helg!! För barnen alltså;)
Detta kort gjorde jag till Elliot som hade 4-års kalas i lördags. Båda sönerna var bjudna (lycka för yngste sonen som inte är på så många kalas).
Pirat Edwin har jag använt MYCKET!! Jag ÄLSKAR denna stämpel! Dessutom har jag hittat dessa passande papper på Panduro som gör korten extra genomtänkta!!
En knapp med ett ankare pryder ena sidan. Bakom knappen har jag en bit turkos cs som jag kört i en embossing-folder i min cuttlebug. Efteråt färgade jag in de "uppstående" partierna med DistressInk "walnut stain".
Vimplarna är gjorda med papper från MajaDesign. Texter är gjorda med klistermärken från ark jag köpte på mässan i våras, och 4:an är en av mina favvisar: skumbokstäver!!! Minns inte tillverkare...
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.