Min lilla värld av pyssel!

fredag 15 juni 2012

Snickar-killen!

Dags för kortet till den fjärde, och sista elevens sommarkort/brev.
Killen älskar träslöjd och är riktigt duktig och noggrann. Vad kunde passa bättre än denna snickare från Vilda stamps?! Jag köpte den för ett år sedan för jag tyckte den va fräck på pojk-kort, men jag har så många andra som jag gillar bättre, så det har liksom inte blivit av riktigt...
Jag har färglagt med mina Brushables från Zig. Det blir färgglatt och fint till barn.
Bradsen kommer från Victoria design och passar ypperligt! Eller hur?
Inte så mycket annat pynt, utan lekte lite med papper istället. Det blev ett kort man blir glad av tycker jag. Färg är ju härligt!!
Alla papper kommer från spill-lådan så jag minns inte varifrån de kommer. Det känns alltid lika bra när man använder bitarna i lådan:)
Tack för titten!! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.