Min lilla värld av pyssel!

torsdag 28 juni 2012

Sommarkort.

Hej alla glada ute i sommarsolen! Äntligen har den stora lampan tittat fram bakom regnmolnen, och jag ska tala om varför: jo, jag har varit o köpt RIKTIGT BRA regnkläder för jag kände att situationen krävde detta, och VIPS, så titta solen fram. Ödets ironi?

Imorgon ska jag och killarna åka till en gammal kompis i Hyllinge. Ska bli jättemysigt att träffas, kramas, prata och ta igen svunnen tid.
Jag gjorde detta kort att sätta till två paket lös-te i gå-bort present.

Papper från MajaDesign och ett no-name papper från Gekås som är fantastiskt med glitter och allt.
Rosa nonwoven material i metervara från Panduro, blommor från Magnolia, Woc och den stora gröna köpte jag på Norvalla marknad förra sommaren. Fjäril i metall från Victorias Designhouse och solrosen från Kuttut.no (tror jag).

Kram på er. Hoppas vi får fortsatt sol, annars får jag väl köpa ett paraply nästa gång;)

1 kommentar:

  1. Härligt kort. Kul att du gillade tipset om gummiskräpet. Ibland önskar jag att man får kvar mer skräp efter en stämpel än vad man egentligen får. Man får vara glad för det lilla ;))
    Ha en skön helg!

    Kram Tesa

    SvaraRadera

Please leave a comment, I love them!! Hugs from Ansi.